Başlık için Turizm ve Otel İşletmeciliği / Department of Tourism and Hotel Management listeleme
Toplam kayıt 28, listelenen: 10-28
-
Konaklama işletmelerinde pazarlama iletişimi açısından yeni bir uygulama: sosyal paylaşım siteleri ve misafir ihtiyaçları
(2013)Günümüzde dünya genelinde pek çok işletme sosyal ağlar aracılığı ile potansiyel ve fiili müşterilerine ulaşmaya çalışmaktadır. Sosyal ağları pazarlama aracı olarak kullanan işletmelerden biri de konaklama işletmeleridir. ... -
Konaklama işletmelerinde uygulanan farklı tekstil temizlik yöntemleri ve misafir görüşleri
(Detay Yayıncılık, 2010)Bu araştırma, tekstil ürünlerinin temizlik ve bakımını kendi çamaşırhanesinde yapan ve ticari bir firmaya yaptıran konaklama işletmelerinin tekstil ürünlerinin seçim, temizlik ve bakım uygulamalarıyla bu konaklama ... -
Kış turizmi turistlerinin seyahat motivasyonları
(Erciyes Üniversitesi Yayınları, 2013)Günümüzde pek çok turist rahatlamak, dinlenmek, eğlenmek, çeşitli faaliyetlere katılmak, karmaşıklaşan yaşamın stresinden uzaklaşmak gibi pek çok nedenden dolayı kış aylarında da seyahat etmekte ve kış turizm merkezlerine ... -
Mobile marketing communication in tourism: a case study from Turkey
(JASSS, 2013)In recent years mobility has played important role in our life as a natural consequence of rapid changes in technology. Mobile devices are indispensable for our life like that mobile phones standing first on the list and ... -
Müşterilerin Restoran Seçimlerini Etkileyen Faktörler: İstanbul Örneği
(2014)İnsanların sadece beslenme ihtiyaçlarını değil aynı zamanda birlikte olma, rahatlama, sosyalleşme gibi ihtiyaçlarını da karşılayan restoran işletmeleri yoğun rekabet ortamında varlıklarını devam ettirebilmek ve ayakta ... -
Positioning of campuses in terms of satisfaction: A research on Marmara University
(International Association of Social Science Research - IASSR, 2013)The aim of the study is to determine university students' satisfaction levels on the infrastructure and education level of the university and also to identify how they position different campuses of the university regarding ... -
Rekreasyon-Animasyon Hizmetlerinin Sınıflandırılması Ve Otel İşletmelerindeki Öneminin Değerlendirilmesi
(2017)Turizm endüstrisinde hizmet veren otel işletmelerinin organizasyonel yapıları içinde rekreasyon ve animasyon hizmetlerinin değerlendirilmesi, eğlence hizmetlerine gösterilen ilginin artması ile birlikte daha da önem ... -
Research About Moleculer Cuisine Application As An Innovation Example In Istanbul Restaurants
(Elsevier Science, 2015)Restaurants should meet the desires and needs of its customers in the best way. They can compete with other restaurants and play a role in the forefront in this competition by innovating and submitting the current products ... -
Restoran işletmelerinde müşteri şikayetleri ve şikayete ilişkin davranışlar
(Paradoks, 2013)Restoran işletmeleri için şikayet, işletmenin müşterilerini uzun süre elinde tutması, karlılığını arttırması ve imajı açısından son derece önemlidir. Bu çalışma müşterilerin restoran işletmelerinde karşılaştıkları sorunları, ... -
Restoran İşletmelerinin Yenilik Uygulama Durumları: İstanbul’daki Birinci Sınıf Restoranlar Üzerine Bir Çalışma
(2017)Birbirine benzer ürünler üreten çok sayıda işletmenin varlığı bu işletmeleri, müşterilerinin karşısına farklı olan mal ve hizmetlerle çıkartmak zorunda bırakmıştır. Bazı endüstrilerde bu değişimi yakalamak kolay olmakla ... -
Role of internet demand as source of information in customer decision marketing and suggestions for hotels
(Adnan Menderes University, 2011)At the present day, all types of business which producing good and services use information technology and especially internet effectively based on modern marketing. Thereby, business achieve own purpose easily, at the ... -
Sağlık Çalışanlarının Kalite Belgelendirme Sürecine İlişkin Görüşleri
(İstanbul Arel Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu, 2019)Sağlık Çalışanlarının kaliteye ilişkin algılarının ve bu algıyı etkileyen etmenlerin belirlenmesi amaçlanmıştır. Araştırma nitel tasarımda gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın örneklemini Ankara ilinde kalite belgesi alan ... -
Teknolojik bir yenilik olarak QR kodlarının otel işletmelerinde benimsenme durumu
(Gazi Üniversitesi, 2013)… -
Türk turizminde sürdürülebilir rekabet avantajı elde etmenin ön koşulu : ülke imajı
(Düzce Üniversitesi, 2011)Ülkeler turizm endüstriden elde ettikleri payı arttırmak için kıyasıya rekabet etmektedirler. Bu rekabette öne çıkma adına ülkeler endüstrilerini ne kadar geliştirirlerse geliştirsinler öncelikle potansiyel turist olan ... -
Üçüncü yaş turistlerinin otellere bağlı restoranlarında yiyecek ve içecekler ile ilgili karşılaştıkları sorunlar
(Balıkesir Üniversitesi, 2014)Problem Durumu: Tüm dünyada 50 yaş üzerindeki bireylerin sayısı gittikçe artmaktadır ve bu grup turizm endüstrisinde üçüncü yaş turisti olarak isimlendirilmektedir. Söz konusu grup yaşam sürelerinin uzaması, boş zamanlarının ... -
Y Jenerasyonunda Sözsüz İletişim Yöntemi Olarak Gösterişçi Tüketim Kullanımıyla İlgili Deneysel Bir Çalışma
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2015)Bu çalışma içerisinde günümüzde kullanımı istikrarlı bir şekilde artış gösteren lüks tüketim ürünleri sözel olmayan iletişim bakış açısından ele alınmıştır. Karşı cinse mesaj verme (sinyalleşme) aracı olarak lüks ürünlerin ... -
Y kuşağı turistlerin destinasyon imaj algıları üzerine bir araştırma
(2013)Bu çalışma, kendinden önceki ve sonraki kuşaklardan farklı özellikler gösteren Y kuşağı turistlerin tatil yerlerine karar vermeleri üzerine destinasyon imajını oluşturan faktörlerin etkisini saptamak ve Y kuşağı turistlerin ... -
Yerel Yöneticilerin Bölge Turizmine Yönelik Düşünceleri Üzerine Bir Araştırma: Artvin - Arhavi Örneği
(Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, 2020)The aim of the study is to determine the thoughts of local administrators, who are active in Arhavi destination, about tourism in the region and to determine their contribution to tourism industry. The data obtained by ...