Başlık için Turizm ve Otel İşletmeciliği / Department of Tourism and Hotel Management listeleme
Toplam kayıt 28, listelenen: 1-20
-
Algılanan liderlik tiplerinin örgütsel yaratıcılık çabaları açıklayıcılığında firma performansına etkileri
(Marmara Üniversitesi, 2014)… -
Alternatif turizm
(Detay Yayıncılık, 2013)Bu kitap, turistik bir ürün olarak alternatif turizm türlerinin nasıl oluşturulduğu ve turistik ürün kavramı ışığında ülkemizdeki turistik ürün çeşitleri hakkında bilgi vermektedir. Çalışmada öncelikle turizm endüstrisinin ... -
Ekolojik köy projesinin yerel değerlerin pazarlanması kapsamında değerlendirilmesi: Örnek olay çalışması
(Kafkas Üniversitesi, 2013)Dünyanın pek çok bölgesinde turistik seyahatlerin kırsal alanlara doğru yöneldiği ve bu yönelimin artarak devam ettiği bilinmektedir. Özellikle, keşfedilmemiş pek çok turizm ürününü bünyesinde toplaması bakımından Karadeniz ... -
Empirical Analysis of Crisis Management Practices in Tourism Enterprises in Terms of Organizational Learning
(2017)Bu çalışmada, işletmelerde kriz yönetimi uygulamalarının örgütsel öğrenme üzerindeki etkileri açısından ampirik olarak analizinin yapılması amaçlanmıştır. Türkiye'deki otel işletmelerinin, yaşadıkları krizlere nasıl tepki ... -
Farklı milletlerden turistlerin Türk mutfağına ilişkin görüşlerinin saptanması üzerine bir çalışma
(Yaşar Üniversitesi, 2013)Bir ülkenin mutfak kültürü o ülkeyi ziyaret eden yabancı turistlerin tatil deneyimleri içerisinde önemli yer tutmaktadır. Bu nedenle farklı milletlerden ülkemize gelen turistlerin Türk mutfağına ilişkin görüşleri hakkında ... -
Hava Limanı Restoranlarında Hizmet Kalitesinin Önem Performans Analiziyle Değerlendirilmesi
(2014)Günümüzde gelirlerdeki artış, kentleşme, çalışma ve eğitim sebebiyle azalan zaman gibi sebeplerden dolayı restoranlarda yemek yiyenlerin ve buna bağlı olarak da restoranların sayısı da her geçen gün artmıştır. Dolayısıyla ... -
İnovasyon örneği olarak moleküler mutfağın İstanbul'daki restoran işletmelerinde uygulanmasına yönelik bir araştırma
(Erciyes Üniversitesi Yayınları, 2013)Restoran işletmelerinin müşterilerinin ihtiyaç ve isteklerini en iyi şekilde karşılayarak rekabette ön plana çıkabilmeleri için ürünlerini sürekli olarak değerlendirmeleri, yenilik yapmaları ve müşterilerine farklı olanı ... -
İstanbul’daki konaklama işletmelerinin rekreasyon faaliyetlerinin değerlendirilmesi
(AJIT-e, 2012)Rekreasyon faaliyetleri gerek konaklama işletmelerinde kalmakta olan gerekse işletmeyi günübirlik kullanmak isteyen misafirler için işletmenin kalitesini, imajını ve çekiciliğini ifade etmektedir. Aynı zamanda rekreasyon ... -
Konaklama işletmelerinde pazarlama iletişimi açısından yeni bir uygulama: sosyal paylaşım siteleri ve misafir ihtiyaçları
(2013)Günümüzde dünya genelinde pek çok işletme sosyal ağlar aracılığı ile potansiyel ve fiili müşterilerine ulaşmaya çalışmaktadır. Sosyal ağları pazarlama aracı olarak kullanan işletmelerden biri de konaklama işletmeleridir. ... -
Konaklama işletmelerinde uygulanan farklı tekstil temizlik yöntemleri ve misafir görüşleri
(Detay Yayıncılık, 2010)Bu araştırma, tekstil ürünlerinin temizlik ve bakımını kendi çamaşırhanesinde yapan ve ticari bir firmaya yaptıran konaklama işletmelerinin tekstil ürünlerinin seçim, temizlik ve bakım uygulamalarıyla bu konaklama ... -
Kış turizmi turistlerinin seyahat motivasyonları
(Erciyes Üniversitesi Yayınları, 2013)Günümüzde pek çok turist rahatlamak, dinlenmek, eğlenmek, çeşitli faaliyetlere katılmak, karmaşıklaşan yaşamın stresinden uzaklaşmak gibi pek çok nedenden dolayı kış aylarında da seyahat etmekte ve kış turizm merkezlerine ... -
Mobile marketing communication in tourism: a case study from Turkey
(JASSS, 2013)In recent years mobility has played important role in our life as a natural consequence of rapid changes in technology. Mobile devices are indispensable for our life like that mobile phones standing first on the list and ... -
Müşterilerin Restoran Seçimlerini Etkileyen Faktörler: İstanbul Örneği
(2014)İnsanların sadece beslenme ihtiyaçlarını değil aynı zamanda birlikte olma, rahatlama, sosyalleşme gibi ihtiyaçlarını da karşılayan restoran işletmeleri yoğun rekabet ortamında varlıklarını devam ettirebilmek ve ayakta ... -
Positioning of campuses in terms of satisfaction: A research on Marmara University
(International Association of Social Science Research - IASSR, 2013)The aim of the study is to determine university students' satisfaction levels on the infrastructure and education level of the university and also to identify how they position different campuses of the university regarding ... -
Rekreasyon-Animasyon Hizmetlerinin Sınıflandırılması Ve Otel İşletmelerindeki Öneminin Değerlendirilmesi
(2017)Turizm endüstrisinde hizmet veren otel işletmelerinin organizasyonel yapıları içinde rekreasyon ve animasyon hizmetlerinin değerlendirilmesi, eğlence hizmetlerine gösterilen ilginin artması ile birlikte daha da önem ... -
Research About Moleculer Cuisine Application As An Innovation Example In Istanbul Restaurants
(Elsevier Science, 2015)Restaurants should meet the desires and needs of its customers in the best way. They can compete with other restaurants and play a role in the forefront in this competition by innovating and submitting the current products ... -
Restoran işletmelerinde müşteri şikayetleri ve şikayete ilişkin davranışlar
(Paradoks, 2013)Restoran işletmeleri için şikayet, işletmenin müşterilerini uzun süre elinde tutması, karlılığını arttırması ve imajı açısından son derece önemlidir. Bu çalışma müşterilerin restoran işletmelerinde karşılaştıkları sorunları, ... -
Restoran İşletmelerinin Yenilik Uygulama Durumları: İstanbul’daki Birinci Sınıf Restoranlar Üzerine Bir Çalışma
(2017)Birbirine benzer ürünler üreten çok sayıda işletmenin varlığı bu işletmeleri, müşterilerinin karşısına farklı olan mal ve hizmetlerle çıkartmak zorunda bırakmıştır. Bazı endüstrilerde bu değişimi yakalamak kolay olmakla ...