Yayıncı "Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi" için listeleme
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
-
Bir İletişim Dizgesi Olarak Giyim ve Giyime Yönelik Göstergebilimsel Çözümlemelerdeki Değişkenler
(Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)Nesnelerin kendileri dışında bir olguya atıfta bulunduğu temel ilkesi ile çalışmalar yapan göstergebilim, maddi kültürü, kültürel anlamı üzerinden okuyarak nesnelerin iletişim yeteneklerini ortaya koymaktadır. Maddi ... -
Dijital Emek ve Kullanıcı İçeriğinin Metalaşması Katılımcı Sözlük Yazarları Üzerine İnceleme
(Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)İnternet teknolojileri ve sosyal medya uzun bir süredir toplumsal hayatın önemli bir parçasıdır. Sosyal medya araçlarında kullanıcıların faaliyetleri ve bunun internet ekonomisinde yeri dijital emek kavramı ile iş olarak ... -
E-Satın Alma Niyeti İnternet ve Sosyal Medya Kullanımı Tarafından Pekiştiriliyor Mu? Üniversite Öğrencileri Üzerine Nicel Bir Araştırma
(Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)Sosyal medyanın popülerliği arttıkça çevrimiçi alışveriş olgusuyla iç içe geçtiği söylenebilir. Pazarlamacılar çevrimiçi satın almayı özendirmek için sosyal medyayı tüketicinin başta reklam olmak üzere, çekiliş, yeni ... -
Kolejlerin Açık Hava Reklamlarında Çocukluğun Sunumuna Dair Bir İnceleme
(Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)Özel kolejlerin açık hava reklamlarında çocuklar yetişkinler gibi verilmekte, özel olduklarına dair vurgular yapılmaktadır. Başarı odaklı olmaları gerektiğine ve başarmak zorunda olduklarına inandırılmaktadırlar. Bu ...