Yazar "Akyol, Ayşe" için listeleme
-
The Effect of Internal Marketing on Internal Branding : An Empirical Research on Participation Banks in Turkey
Efe, Ünal; Akyol, Ayşe (Sistem Ofset Bas. Yay. San. ve Tic. Ltd. Şti., 2019)In today’s geography where competition is increasing with globalization, businesses have to maintain their activities with different methods and models than ever before. Two essential factors that will make a business ... -
The Effects of Knowledge and Innovation Management Processes on Innovation Capability and New Product Development Success 1
Tekin, Zeliha; Akyol, Ayşe (Business & Management Studies : An International Journal, 2019)Knowledge management contributes to the performance of enterprises in developing goods and services, but also serves as a tool in the development of innovation capability and in the innovation process. The aim of this ... -
Experiential Destination Marketing and Tourist Behavior: A Research on Senior Tourists
Köse, Bilge Çavuşgil; Akyol, Ayşe (Muharrem TUNA, 2019)Destination tourism activities and objects, by their very nature, are experience based and have a high potential in terms of experiential marketing’s applicability. In this regard, it has been aimed to adapt strategic ... -
Farklı Reklam İçeriğine Maruz Kalan Deneklerin İşlevsel, Bilişsel Ve Genetik Yanıtları Üzerinden Reklam Etkinliğinin Analizine Keşifsel Bir Yaklaşım
Akdoğan, Çağatay; Akyol, Ayşe (Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 2019)2018 yılında dünya genelinde reklam harcamalarının 550 milyar doları aşması beklenmektedir. Yapılan bu reklamların ne kadar etkili olup olmadığı ise oldukça önem arz etmektedir. Reklam etkinliğinin ölçülmesinde kullanılan ... -
İÇSEL MARKALAMANIN MARKA VATANDAŞLIK DAVRANIŞI VEİŞTE KALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİLERİ: HİZMET SEKTÖRÜNDEBİR ARAŞTIRMA
Güdük, Tanju; Akyol, Ayşe (Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Marka vaadini, değerlerini ve özelliklerini benimseyen çalışanların, dış müşteriye markayı daha iyi tanıtabileceğini savunan içsel markalama, son yıllarda önem kazanan bir pazarlama unsuru olarak karşımıza çıkmaktadır. ... -
Kurumsal Tasarımın Kurumsal İmaj ve Kurumsal İtibar Oluşumu Üzerine Etkisinin Hizmet Sektöründe İncelenmesi
Canıtez, Fikret; Akyol, Ayşe (İşletme Araştırmaları Dergisi, 2019)Amaç – Benzer mal ve hizmet sunulan bir ortamda sürdürülebilir büyüme ve başarı elde etmek, ancak müşterinin nezdinde rakiplerden farklı algılanma ile mümkündür. Bir kurumun tasarımı, imajı ve itibarı bu farklılaşmayı ... -
Materyalist Değerler, Bilişsel Satın Alma ve SatınAlma Sonrası Bilişsel Uyumsuzluk ÖlçeklerininTürkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve GüvenirlikÇalışması
Yılmaztürk, Yasin; Akyol, Ayşe (Beta Dergi, 2020)Bu çalışmanın amacı, materyalist değerler, bilişsel satın alma ve satın alma sonrası bilişsel uyumsuzluk ölçeklerinin geçerlik ve güvenirlik analizlerini yaparak literatüre katkıda bulunmaktır. Çalışma, kolayda örnekleme ... -
The role of e-service quality dimensions on customer behavioral intentions in e-retailing
Donmaz, Ayşegül; Akyol, Ayşe; Gölbaşı Şimşek, Gülhayat (İstanbul Arel Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)The aim of this study is to explore whether the e-service quality dimensions (efficiency, system availability, information quality, fulfillment, and privacy) and company reputation would affect customers’ behavioral ... -
Şikâyet Yönetiminin Tüketici Değer ve Davranışlarına Etkisi : Bankacılık Sektörü Uygulaması
Kul, Ali; Akyol, Ayşe (Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2020)Şikâyet yönetimi; tüketicilerin satın aldıkları ürün ve hizmetlere dair işletmelere ilettikleri memnuniyetsizlikleri ile işletmelerin başa çıkma yöntemidir. Amaçları; tüketicilerin rakiplere gitmesini engellemek, tüketici ...