Kurum Yazarı "Serttaş Ertike, Aybike" İletişim Fakültesi İçin Listeleme
-
The analysis of the shock advertisement “8 march 8 women” which was broadcasted in Turkey
Serttaş Ertike, Aybike (2014)Shock advertising or shockvertising is a type of advertising that aims to create an unusual effect on target audience in order to plant ideas in their minds via attention-getting images. Striking images used in shock ... -
Fahrenheit 9/11 Belgeselinin İletişimsel Eylem Kuramı ve 5 Basamaklı Etik Çözümleme Modeline Göre Analizi
Serttaş Ertike, Aybike (İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)Etik kavramı ve Habermas’ın iletişimsel eylem kuramından yola çıkarak Fahrenheit 9/11 belgeselinin analiz edildiği çalışmanın birinci bölümünde etik ve ahlak kavramları tanımlanarak, aralarındaki farklar ortaya konmuş; ...