Bölüm "İstanbul Arel Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü." İletişim Fakültesi için listeleme
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
-
The analysis of the shock advertisement “8 march 8 women” which was broadcasted in Turkey
(2014)Shock advertising or shockvertising is a type of advertising that aims to create an unusual effect on target audience in order to plant ideas in their minds via attention-getting images. Striking images used in shock ... -
Metin Erksan’ın sevmek zamanı filminin eleştirel alımlaması
(2014)Sinema tarihyazımı söz konusu olduğunda araştırmacıların üzerinde durdukları nokta yapılan film çözümlemelerinin mutlaka tarihselleştirilmesidir. Bir başka deyişle, birinci el kaynaklar üzerine kurulu yeni sinema tarihi ... -
Subliminal mesajların reklamlarda kullanımı: Türkiye örneği
(2014)Subliminal mesajlar kullanımda beş duyu organına yönelik hazırlanabilmekte ancak uygulamada daha çok görsel ve işitsel düzeyde olanları ağırlık kazanmaktadır. Çoğunlukla duyu organlarının ark eşik değerlerinin altında ... -
Une période emblématique du cinéma turc: le cinéma de Yeşilçam
(The Isis Press, 2014)Préface de Jean A. Gili Préface de Dimitri Vezyroglou Remerciements Avertissement Prononciation et transcription des lettres turques Intro-duction PREMIÈRE PARTIE : La genèse du cinéma de Yeşilçam : (1948-1959) 1er Chapitre ...