Bölüm "İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü" İletişim Fakültesi için listeleme
Toplam kayıt 18, listelenen: 1-18
-
Aestheticization of fear and violence via public relations
(IGI Global, 2022)Fear is a human emotion that allows a person to survive. It has a function to ensure the continuity of life. The definition of fear has changed over time. Along with human development, transition to sedentary life, the ... -
Broadcasting A Festivity Without Offending The Other
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)This paper deals with how Turkish commercial channels serve wholeheartedly the demands of political and military officials on issues involving national sentiments. Nevruz Bayramı, (a folk festivity) which was initiated ... -
E-Satın Alma Niyeti İnternet ve Sosyal Medya Kullanımı Tarafından Pekiştiriliyor Mu? Üniversite Öğrencileri Üzerine Nicel Bir Araştırma
(Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)Sosyal medyanın popülerliği arttıkça çevrimiçi alışveriş olgusuyla iç içe geçtiği söylenebilir. Pazarlamacılar çevrimiçi satın almayı özendirmek için sosyal medyayı tüketicinin başta reklam olmak üzere, çekiliş, yeni ... -
Gerçek Dijital Uçurum: Tüketiciye Karşı Vatandaş
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2013)Yeni medya çalışmaları birçok açıdan ele alınabilir. Bu konuda Faydalı olabilecek bir yaklaşım, yeni medyayı farklı perspektifler içinde değerlendirirken kullanıcı veya tüketici açısından incelemektir. Araştırmacılar, ... -
Kolejlerin Açık Hava Reklamlarında Çocukluğun Sunumuna Dair Bir İnceleme
(Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)Özel kolejlerin açık hava reklamlarında çocuklar yetişkinler gibi verilmekte, özel olduklarına dair vurgular yapılmaktadır. Başarı odaklı olmaları gerektiğine ve başarmak zorunda olduklarına inandırılmaktadırlar. Bu ... -
Kurum kimliğinin bir yansıması olarak kurumsal yayınlar: Koç Holding "Bizden Haberler" ve Çalık Holding "Çalık Haber" dergilerinin karşılaştırmalı analizi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2020)Araştırma, ülkemizde önemli bir pazar payına sahip olan Koç Holding ve Çalık Holding’in kurumsal dergilerini karşılaştırmalı olarak analiz etmekte ve kurumsal kimlik ögelerine yer vermeleri açısından aralarındaki farkları ... -
Kurumsal Sosyal Sorumluluk: Vestel Örneği
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2017)Günümüzde teknolojinin gelişimi ve rekabet ortamı firmaları yeni arayışlara yönlendirmektedir. Artık şirketler ürün/hizmet üretip satmaktan daha farklı konulara da yoğunlaşmaktadır. Kuruluşların hızla değişen ekonomik, ... -
Omniptikon Perspektifinden Kişilerarası Etkiye Tüketici Duyarlılığının Satın Alma Davranışı ile İlişkisi
(Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2022)Günümüzde sosyal medya ortamlarıyla beraber herkesin birbirini gözetleme imkânı bulması, çoğunluğun azınlığı gözetlediği sinoptikon metaforu yerine, çoğunluğun birbirini gözetlemesini ifade eden omniptikon metaforuyla ... -
Postmodern discourse in digital advertising: A study on "Deneysel Bankacilik" advertising series
(IGI Global, 2020)In the postmodern world, ads try to establish an emotional bond between the consumer and the storytelling instead of a classic "Buy it!" expression. One of the most used methods of storytelling in terms of advertising in ... -
Reklam Teorileri: Reklamın İnsan Davranışına Etkileri
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)Kitap değerlendirmesi. -
SAĞLIK RİSKLERİNİN GAZETELERDE SUNUMU: SAĞLIK HABERLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
(Ersin Diker, 2022)Sağlığa ilişkin konular, hem bireyler hem de medya açısından dikkat çeken mevzuların başında gelmektedir. Günümüz modern toplumlarında deneyimlenen pek çok gelişmeye ek olarak geleneksel toplumlardan farklı yeni risk ... -
Siyasal İletişimde Sosyal Medyanın Yeri: 2014 Türkiye Cumhurbaşkanlığı Seçimi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2016)Siyasal iletişim, siyasal kurumların sadece seçim dönemi ihtiyaç duydukları iletişim etkinliklerinden değildir, süreklilik isteyen bir olgudur. Nasıl ki pazarda yer alan işletmelerin ürünlerini satmak için rakiplerinden ... -
Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıklarının Kişilerarası Etkiye Tüketici Duyarlılığı ve Sosyal Karşılaştırma ile İlişkisi
(Doç. Dr. Necip Şimşek, 2021)Bazı bireyler, tüketim kararları söz konusu olduğunda başkalarının beklentilerini yerine getirmeye ve onayını almaya istekliyken, bazılarının ise diğer insanlardan etkilenme düzeyleri daha düşüktür. Bu durum, bireyin ... -
Synthesis of novel coumarin-triazole hybrids and first evaluation of the 4-phenyl substituted hybrid loaded PLGA nanoparticles delivery system to the anticancer activity
(Institute of Physics, 2024)Despite the discovery of many chemotherapeutic drugs that prevent uncontrolled cell division processes in the last century, many studies are still being carried out to develop drugs with higher anticancer efficacy and lower ... -
TELEVİZYON REKLAMLARINDA ÇOCUK MAHREMİYETİNİN İHLALİ
(Mustafa Cankut, 2019)Bu çalışmada televizyon reklamları, çocuk mahremiyeti açısından incelenmektedir. Çalışmada mahremiyet kavramına açıklık getirilirken, çocuk bireylerin mahremiyetlerine de dikkat çekilmektedir. Gerek ulusal, gerekse uluslararası ... -
Training function of Media: A research about University Radios in Turkey
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2013)Today, radios which began gradually to lose importance, one of the most important function is public service broadcasting. Public broadcasting, public service point of view, one of the most important elements is education. ... -
Türkiye bursları ile İstanbul’a eğitime gelen öğrencilerin Türkiye’ye aşinalıkları ile Türkiye imajı ve kişiliği algısı ilişkisi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)Küreselleşme ve bilgi teknolojilerindeki gelişmeler siyasal iletişim kavramını siyasetin ve siyasilerin tekelinden çıkarmış ve siyasal iletişim kavramı halkların ülkelerle olan etkileşiminin temel unsuru haline gelmiştir. ... -
Türkiye’de “Reklamcı” Eğitimi: Reklamcılık Lisans Programları Üzerine Bir İnceleme
(Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)Türkiye’nin dünya genelinde en dikkat çeken sektörlerinden birisi reklamcılık sektörüdür. Reklamcılık sektörü gerek yurtdışı yarışmalarda kazandığı ödüllerle gerekse ihraç ettiği reklam çalışmalarıyla dikkat çekici ...