Yayın tarihi için İletişim Fakültesi listeleme
Toplam kayıt 124, listelenen: 21-40
-
Armağan Ekonomisi ve Medya Kurbanları
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)Bu çalışma, medya kuruluşlarının izlenirlilik uğruna bireyleri nasıl fiziksel ya da duygusal şiddete maruz bıraktığı ve hatta kimi zaman hayatlarını kaybetmelerine yol açtığı konusuna ışık tutmaktadır. Çalışmada, günümüz ... -
Fahrenheit 9/11 Belgeselinin İletişimsel Eylem Kuramı ve 5 Basamaklı Etik Çözümleme Modeline Göre Analizi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)Etik kavramı ve Habermas’ın iletişimsel eylem kuramından yola çıkarak Fahrenheit 9/11 belgeselinin analiz edildiği çalışmanın birinci bölümünde etik ve ahlak kavramları tanımlanarak, aralarındaki farklar ortaya konmuş; ... -
Türkiye ABD, İsrail ilişkileri çerçevesinde Barış Kartalı Projesi ve bölgesel güvenlik sorunları
(Kocaeli Üniversitesi, 2013)… -
Orhan Kemal'in eserlerinde metropol yaşam içerisinde modern yaşam manipülasyonları ve bireylerin özgürlükleri
(Süleyman Demirel Üniversitesi, 2013)Bu çalışmada içinde yaşadığımız dünyayı ve „kendi? yerimizi nasıl gördüğümüzün -farkında olmayarak– farklı biçimleri ele alınmaktadır. Anlam, hayal edilen ve içinde yaşanılan „metropol ortamı? içerisinde göstergeler ... -
Sosyal paylaşımın tecimselleştirilmesi bağlamında internet reklamcılığı: Ekşi sözlük örneği
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2013)Günümüzde enformasyon ve iletişim teknolojileri halkla ilişkiler ve reklamcılık pratiklerinin yöneliminde dönüşüme neden olmakta, internet reklamcılığı giderek ivme kazanmaktadır. Gerçek ilişkilerin yerini ... -
Küresel Sermaye - Devlet Ortaklığının Karşısında Enformasyona Erişim: Yeni Bağımlılık Düzenine Doğru
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2013)1970’li yıllarda ABD’de ortaya çıkan enformasyon toplumu söylemi ve yeni enformasyon ve iletişim araçları, küreselleşen kapitalizmin merkezinde yer almakta ve bu teknolojilerin gelişimi ve yayılması, dünyada Batılı kapitalist ... -
Godard ve Karşı Sinema
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2013)Gittikçe daha radikalleşen Godard, değerleri ortodoks sinemanınkilere karşı ağırlık sağlayan bir karşı-sinema geliştirdi. Ben basitçe bu karşı-sinemanın ana özellikleri hakkında bazı notlar yazmak istiyorum. Yaklaşımım, ... -
Training function of Media: A research about University Radios in Turkey
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2013)Today, radios which began gradually to lose importance, one of the most important function is public service broadcasting. Public broadcasting, public service point of view, one of the most important elements is education. ... -
Gerçek Dijital Uçurum: Tüketiciye Karşı Vatandaş
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2013)Yeni medya çalışmaları birçok açıdan ele alınabilir. Bu konuda Faydalı olabilecek bir yaklaşım, yeni medyayı farklı perspektifler içinde değerlendirirken kullanıcı veya tüketici açısından incelemektir. Araştırmacılar, ... -
Subliminal mesajların reklamlarda kullanımı: Türkiye örneği
(2014)Subliminal mesajlar kullanımda beş duyu organına yönelik hazırlanabilmekte ancak uygulamada daha çok görsel ve işitsel düzeyde olanları ağırlık kazanmaktadır. Çoğunlukla duyu organlarının ark eşik değerlerinin altında ... -
Soma Maden Kazasının İnternet Gazetelerinde Aktarılmasının Haberde İdeoloji Bağlamında Değerlendirilmesi
(2014)Soma maden kazası 2014 yılında Türkiye'de yaşanan gündem belirleyici olaylar arasındaydı. Kazanın ardından olayın medyada aktarılma şekli birbirinden farklı içeriklerde gerçekleşti. Olayın içeriğinin anlamlandırılmasında ... -
Visual Discourse of the Ottoman Clove
(IGI GLOBAL, 2014)In tile art, one of the world-famous Turkish handicrafts, a wide variety of patterns are used on tile objects. The most common of these, after the tulip pattern, is the naturalist clove pattern. Different meanings are ... -
Butterfly Effect filmi örneğinde karşı sinemanın Hollywood'da dönüşümü
(Yeditepe Üniversitesi, 2014)Bu çalışmanın amacı; anlatı açısından anaakım sinemanın karşısında duran “karşı sinema” kavramına açıklık getirmek; klasik anlatıyı benimseyen ve high concept filmler üreten Hollywood sinema endüstrisinin son yıllarda kendi ...