Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAlbayrak, Aslıen_US
dc.date.accessioned2016-09-23T08:46:18Z
dc.date.available2016-09-23T08:46:18Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationAlbayrak, A. (30 Kasım - 4 Aralık 2011). Türk turizminde sürdürülebilir rekabet avantajı elde etmenin ön koşulu : ülke imajı. Bildiri kitabı. 12. Ulusal Turizm Kongresi. Düzce: 42-51.en_US
dc.identifier.isbn9786058797680
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12294/610
dc.descriptionConference: 12. Ulusal Turizm Kongresi, Düzce, 30 Kasım - 4 Aralık 2011.en_US
dc.description.abstractÜlkeler turizm endüstriden elde ettikleri payı arttırmak için kıyasıya rekabet etmektedirler. Bu rekabette öne çıkma adına ülkeler endüstrilerini ne kadar geliştirirlerse geliştirsinler öncelikle potansiyel turist olan yabancıların gözünde ülkelerine ilişkin mevcut imajı sürekli olarak olumlu noktada tutmak ya da bunun için önlemler almak zorundadırlar. Bu nedenle, ülke imajı turizmde sürdürülebilir rekabetin elde edilmesi açısından ön koşuldur. Bu çalışma, ülkemiz imajının Türk turizmine olan etkilerini, ülke imajının Türk turizminde sürdürülebilir rekabet avantajı elde etmede diğer tüm faktörlerin ön koşulu olduğunu ortaya koymak ve turizm sektörü açısından ülkemiz imajını geliştirici önerilerde bulunmak amacıyla planlanmış ve yürütülmüştür. Çalışmada Arnolt Ulus Markaları Dizini ve Avrupa Birliği tarafından yayınlanan Eurobarometre 2010 Değerlendirme Sonuçları ile Karpat ve Saran tarafından Türkiye İmajıyla ilgili yapılmış olan çalışmada yer alan “Türkiye İmajı’nı etkileyen 6 temel faktör” ele alınmış, bu faktörler ile ilgili akademik yazında yer alan çalışmalardan yararlanılarak ülkemizin mevcut imajı tartışılmıştır. Çalışma sonunda ülke imajını geliştirmeye yönelik önerilerde bulunulmuştur.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherDüzce Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectÜlke İmajıen_US
dc.subjectSürdürülebilir Rekabeten_US
dc.subjectTürk Turizmien_US
dc.titleTürk turizminde sürdürülebilir rekabet avantajı elde etmenin ön koşulu : ülke imajıen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.departmentİstanbul Arel Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Turizm ve Otelcilik Bölümü.en_US
dc.authoridTR31984en_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Ulusal - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.institutionauthorAlbayrak, Aslıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster