Bölüm "Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Yönetimi Anabilim Dalı" Sosyal Bilimler Enstitüsü / Institute of Social Science için listeleme
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
-
Cep telefonu kullanıcılarının mobil reklamlara karşı tutumlarını etkileyen faktörler üzerine bir araştırma
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012)Teknolojinin her alanındaki ve mobil iletişimdeki hızlı gelişmeler ve değişmeler, aynı zamanda mobil pazarlamada da birçok yeniliğe sebep olmuştur. Mobil telefonların kullanımının yaygınlaşması ve mobil pazarlama yenilikleri ... -
Eğitim geliştirme işlevinin performans yönetimi sistemi açısından önemi ve bir araştırma
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Globalleşen dünyada değişime ve yeniliğe öncülük eden işletmelerin karlarını arttırdıkları görülmektedir. Bilginin son derece önemli olduğu bir zamanda insana verilen değerin eğitimin önemi açısından ele alınmış, insan ... -
İç müşteri memnuniyetinin dış müşteri memnuniyetine etkileri ve bir araştırma
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)İçinde bulunduğumuz yüzyılda teknolojik gelişimler itibariyle yaşanan değişimler insan hayatının her alanında etkili olmaktadır. Bilgi erişiminin kolaylaşması, müşterilerin seçimleri konusundaki alternatifleri fark etmesine ... -
İş gerekleri ve kaynaklarının iş - aile çatışması aracılığı ile işe tutkunluk ve tükenmişlik üzerindeki etkisi
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bu çalışmada, bir yandan iş aile çatışması ile iş gerekleri, iş kaynakları, işe tutkunluk ve tükenme arasındaki ilişki incelenmiş diğer yandan da iş aile çatışmasının iş gerekleri / kaynakları ile tükenme ve işe tutkunluk ... -
Mentorluk ile bireysel kariyer arasındaki ilişki
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Bu araştırma, mentorluk ile bireysel kariyer arasındaki ilişkiyi araştırmak amacıyla gerçekleştirilmektedir. Çalışanların, cinsiyet, yaş, eğitim durumu, meslek, medeni durum, çocuk sahibi olup olmama durumu, yöneticisinin ... -
Okul öncesi özel eğitim kurumlarında pazarlama yönetimi
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Hizmet pazarlaması, pazarlamanın en çok üzerinde durulan faaliyet alanlarından biridir. Küreselleşme ve beraberinde rekabet, bir hizmet çeşidi olan eğitim sektörünü de etkilemiş ve pazarlama plânlaması kavramı, eğitim ... -
Özel ortaöğretim kurumlarında pazarlama yönetimi
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bilimsel ve teknik alanda ilerleyebilmek, dünyada söz sahibi olabilmenin temel koşuludur. Bu da bireylerin yetiştirilmesiyle, kaliteli ve etkin bir eğitimle söz konusu olabilir. Avrupa Birliğine üye olma çabaları içerisindeki ... -
Türkiye’de lojistik sektörünün gelişimi ve örnek uygulamaların incelenmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)Gün geçtikçe daha çok duyulmaya başlanan küreselleşme (globalleşme) tabiri, ulusal sınırların önemini azaltmak ve uluslararası bağları artırmak suretiyle dünyayı oldukça küçük bir hale, adeta global bir köye çevirmiştir. ...