Bölüm "İstanbul Arel Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Yönetimi" Sosyal Bilimler Enstitüsü / Institute of Social Science için listeleme
Toplam kayıt 24, listelenen: 1-20
-
Algılanan risk ve elektronik ağızdan ağıza iletişim motivleri arasındaki ilişkiler
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2016)... -
Avrupa Birliği Genişleme Politikası ve Batı Balkanlar perspektifi
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2016)... -
Bankacılık sektöründe marka ve marka konumlandırma yönetiminde yapı kredi bankası uygulamaları
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2016)... -
Çalışanların iş tatminsizlikleri ile presenteizmleri arasındaki ilişki : bir uygulama çalışması
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2017)... -
Çalışmaya tutkunluk, iş özellikleri, kişilik tipleri, işkoliklik, stratejik çeviklik ve başarı hedef yöneliminin örgütsel bağlılığa etkisi üzerine bir araştırma
(İstabul Arel Üniversitesi, 2018)Günümüz iş dünyasında, teknolojide ve rekabette yaşanan artış nedeniyle işletmeler/ örgütler mevcut yönetim yapılarını, stratejilerini ve uygulama yöntemlerini yeniden gözden geçirmek ya da değiştirmek istemektedirler. ... -
Çok markalı mobil sadakat uygulamalarının kullanımına etki eden faktörlerin tüketici tatmini ve sadakatine etkisi: İstanbul ölçeğinde bir araştırma
(İstabul Arel Üniversitesi, 2018)üketiciye yönelik ürün ve hizmet sağlayıcılar kendilerini rakiplerden farklılaştırmak ve müşteri memnuniyetini ve sadakatini sağlamak için sadakat programları uygulamaktadırlar. Gelişen teknoloji ve rekabet şartlarında, ... -
Dönüşümcü liderlik ve örgütsel bağlılık ilişkisi : bir araştırma
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2016)... -
Gerçek opsiyonları kullanarak, yatırım projelerininin değerlendirilmesi ve biyogazdan enerji üretimi projesinde uygulanması
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2016)... -
Girişimcilik yöneliminin yüksek performans kültürüne etkisinin değer yaratmadaki rolü : Borsa İstanbul (Bist) 100 Endeksi’nde işlem gören işletmeler örneği
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2017)... -
Havayolu işletmelerinde stratejik yönetim uygulamalarının kabin ekibi davranışlarına etkisi : bir havayolu örneği
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2017)... -
Hizmet içi eğitimin iç müşteri memnuniyeti üzerine etkisi : bir tekstil firması yiyecek içecek bölümü örneği
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2017)... -
İç pazarda telkenli tekne sektörünün büyümesinin önemi ve olası sonuçları
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2016)... -
Kişilik özellikleri, işe karşı tutum ve mesleki bağlılık düzeyleri arasındaki ilişkiler üzerine bir araştırma
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2017)Bu çalışmanın temel amacı kişiliğin işe yönelik tutum ve mesleki bağlılık arasında bir bağlantı oluşturmak ve söz konusu kavramları nitelik ve nicelik olarak analiz etmek. Aralarında pozitif ya da negatif korelasyon olduğuna ... -
Kurum kültürü ve dönüşümcü liderlik tarzının ürün inovasyonu üzerindeki etkisi: Tekstil sektöründe bir araştırma
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2017)Değişimin olağanüstü hızı yaşandığı günümüzde, kurumların bu hıza ayak uydurabilmeleri için sağlam bir temele sahip olmaları gerekmektedir. Sadece teknolojik anlamda değil sosyal ve kurumsal yaşamın her düzeyinde değişim ... -
Kurumsal iletişim araçlarının iş tatminine etkisi : İstanbul'da medya kuruluşlarında medya çalışanları üzerine bir araştırma
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2017)Bu çalışma medya sektöründe istihdam eden medya çalışanlarının kurumsal iletişimi gerçekleştirme aşamasında faydalandığı kurumsal iletişim araçlarının iş tatminiyle arasındaki etkinin incelenmesi için gerçekleştirilmiştir. ... -
Kuşaklar arasında satın alma davranışları açısından ortaya çıkan benzerlik ve farklılıklar
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2017)... -
Market markalarına ve üretici markalarına yönelik tüketici tutumları
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2017)... -
Otel marka değerinin, otel ziyaretçilerinin marka sadakatine etkisi: Point Hotel Barbaros uygulama çalışması
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2017)Günümüzde ekonomik, sosyal ve kültürel anlamda yaşanan gelişmeler işletmelerin piyasadaki durumunu yakından ilgilendiren konular olmaktadır. Piyasada yaşanan aşırı rekabet durumu, işletmelerin piyasadaki durumunu pazarlamadaki ...