Başlık için İşletme Yönetimi Koleksiyonu / Business Administration Collection listeleme
Toplam kayıt 106, listelenen: 2-21
-
Aile işletmelerinde örgüt yapıları ile büyüme stratejileri arasındaki ilişkilerin incelenmesi üzerine bir araştırma
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2017)Tezin amacı, aile işletmelerinde temel örgüt yapılarındaki çeşitliliği araştırmak ve söz konusu yapılar ile büyüme stratejileri arasındaki ilişkileri ortaya koymaktır. Araştırmanın kapsamı, tekstil ve tekstilin yan kolları ... -
Aile şirketlerinde sürdürülebilirliğin kurumsallaşma bağlamında incelenmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2013)... -
Akaryakıt sektöründeki çalışanların iş tatmini ile yöneticilerin algılanan liderlik stilleri arasındaki ilişki üzerine bir araştırma
(İstabul Arel Üniversitesi, 2018)Bu araştırmada liderliğin iş tatmini üzerindeki etkisinin incelemesi amaçlanmıştır. Bu kapsamda İstanbul ilinde akaryakıt sektöründe faaliyet gösteren firmaların personelleri üzerinde iş tatmini seviyeleri ve algıladıkları ... -
Akıllı sadelik, örgütsel iletişim, iş özerkliği, stres, tükenmişlik arasındaki ilişkiler ve bir araştırma
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2018)Günümüzde işletmelerin tepe yöneticileri çalışanlarının işletme hedeflerine dönük çalışmalarını sağlamak amacıyla güncel yönetim yaklaşımlarını kullanmaktadırlar. Bir başka ifade ile insan kaynakları güncel yaklaşımları ... -
Algılanan ayrımcılık ve işe yabancılaşma ilişkisi üzerine bir araştırma
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2016)... -
Algılanan risk ve elektronik ağızdan ağıza iletişim motivleri arasındaki ilişkiler
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2016)... -
Atık geri dönüşümünde üretim maliyetlerinin incelenmesi : bir kâğıt üretim tesisinde uygulama
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2018)Günümüz ekonomisinde hızla değişen rekabet koşulları birim üretim maliyetlerini her geçen gün daha da önemli hale getirmektedir. Birçok sektörde olduğu gibi atık kâğıt geri dönüşüm sektöründe de birim maliyetlerin hızlı, ... -
Avrupa Birliği Genişleme Politikası ve Batı Balkanlar perspektifi
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2016)... -
Avrupa Birliği uyum sürecinde karşılaştırmalı olarak Türkiye lojistik sektörünün incelenmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)Türkiye, uzun yıllardır Avrupa Birliği'ne girebilmek için çaba sarf etmektedir. Bu çabanın sonucunda da geçtiğimiz yıllarda aday adaylığından adaylık unvanına en sonunda sahip olduk. Ancak, bu sürecin aday adaylığı sürecinden ... -
Bankacılık sektöründe marka ve marka konumlandırma yönetiminde yapı kredi bankası uygulamaları
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2016)... -
Bir kozmetik firmasında kalite iyileştirme adımları kozmetik kalite el kitabının yazılması ve tedarikçi performansı üzerindeki etkisi
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2017)... -
Bütünleşik yazılım sistemlerinin muhasebe uygulamalarına entegrasyonu
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2017)... -
Cam tavan sendromu ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişki: Kadın çalışanlar üzerine bir araştırma
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2016)... -
Cep telefonu kullanıcılarının mobil reklamlara karşı tutumlarını etkileyen faktörler üzerine bir araştırma
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012)Teknolojinin her alanındaki ve mobil iletişimdeki hızlı gelişmeler ve değişmeler, aynı zamanda mobil pazarlamada da birçok yeniliğe sebep olmuştur. Mobil telefonların kullanımının yaygınlaşması ve mobil pazarlama yenilikleri ... -
Çalışanların iş tatminsizlikleri ile presenteizmleri arasındaki ilişki : bir uygulama çalışması
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2017)... -
Çalışmaya tutkunluk, iş özellikleri, kişilik tipleri, işkoliklik, stratejik çeviklik ve başarı hedef yöneliminin örgütsel bağlılığa etkisi üzerine bir araştırma
(İstabul Arel Üniversitesi, 2018)Günümüz iş dünyasında, teknolojide ve rekabette yaşanan artış nedeniyle işletmeler/ örgütler mevcut yönetim yapılarını, stratejilerini ve uygulama yöntemlerini yeniden gözden geçirmek ya da değiştirmek istemektedirler. ... -
Çok markalı mobil sadakat uygulamalarının kullanımına etki eden faktörlerin tüketici tatmini ve sadakatine etkisi: İstanbul ölçeğinde bir araştırma
(İstabul Arel Üniversitesi, 2018)üketiciye yönelik ürün ve hizmet sağlayıcılar kendilerini rakiplerden farklılaştırmak ve müşteri memnuniyetini ve sadakatini sağlamak için sadakat programları uygulamaktadırlar. Gelişen teknoloji ve rekabet şartlarında, ...