Bölüm "İstanbul Arel Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı." Meslek Yüksekokulları için listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Globalization and social media strategies by financial institutions worldwide
(Springer, 2014)The objective of this research is to investigate financial institutions on social media; their strategies and the ways they deal with customers in the light of the process of globalisation. The objective material is ING ... -
Reklam ve algı ilişkisi: Reklam metinlerin alımlanmasında duyu organlarının işlevleri hakkında bir inceleme
(Beykent Üniversitesi, 2013)İnsanların çevreleri ile bağlantı kurmaları, ihtiyaçlarını karşılamaları, yaşamlarını sürdürebilmeleri için duyu organlarına ve duyu organları aracılığı ile edindikleri algılara ihtiyaçları vardır. İnsanın dış dünya ile ... -
The role of social media strategies in competitive banking operations worldwide
(IGI-Global Publications, 2014)Social media has rapidly taken its place among the important phenomenons of today. It has an important role in institutionalization and companies’ financial effectivness in many fields. This chapter discusses concept, ...