dc.contributor.author | Wollen, Peter | en_US |
dc.date.accessioned | 2021-03-08T12:52:06Z | |
dc.date.available | 2021-03-08T12:52:06Z | |
dc.date.issued | 2013 | en_US |
dc.identifier.citation | Gürkan, H . (2013). Godard ve Karşı Sinema . İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , 2 (3) , 77-87 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/isauicder/issue/31608/357309 | en_US |
dc.identifier.issn | 2146-4162 | |
dc.identifier.uri | https://dergipark.org.tr/tr/pub/isauicder/issue/31608/357309 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12294/2635 | |
dc.description.abstract | Gittikçe daha radikalleşen Godard, değerleri ortodoks sinemanınkilere karşı ağırlık sağlayan bir karşı-sinema geliştirdi. Ben basitçe bu karşı-sinemanın ana özellikleri hakkında bazı notlar yazmak istiyorum. Yaklaşımım, eski sinemanın, Godard'ın deyimiyle Hollywood-Mosfilm'in değerlerinden yedisini alıp, onları (devrimsel, materyalist) emsalleri ve zıtlarıyla karşılaştırmak. Bir anlamda, sinemanın yedi ölümcül günahına karşı yedi ana erdemi. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi | en_US |
dc.relation.ispartof | İletişim Çalışmaları Dergisi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Godard | en_US |
dc.subject | Sinema | en_US |
dc.title | Godard ve Karşı Sinema | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.department | İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü | en_US |
dc.authorid | 0000-0002-3805-9951 | en_US |
dc.identifier.volume | 2 | en_US |
dc.identifier.issue | 3 | en_US |
dc.identifier.startpage | 77 | en_US |
dc.identifier.endpage | 87 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal - Editör Denetimli Dergi | en_US |
dc.contributor.translator | Gürkan, Hasan | |
dc.institutionauthor | Wollen, Peter | en_US |